Bu il BDU-nun SABAH qruplarını 471 məzun bitirir +FOTO=6
2024/2025-ci tədris ilində Bakı Dövlət Universitetinin (BDU) SABAH qruplarını bakalavriat səviyyəsində 13 qrup, 9 ixtisas (“Biologiya müəllimliyi”, “Coğrafiya müəllimliyi”, “Fizika müəllimliyi”, “Hüquqşünaslıq”, “Kimya müəllimliyi”, “Psixologiya”, “Kompüter elmləri”, “Riyaziyyat müəllimliyi”, “Tarix müəllimliyi”) üzrə 348, magistratura səviyyəsində isə 10 qrup, 8 ixtisaslaşma (“Ehtimal nəzəriyyəsi və riyazi statistika”, “Əməliyyatlar tədqiqi və sistemli təhlil”, “Jurnalistika”, “Kimyəvi kinetika və kataliz”, “Kompüter elmləri və texnologiyaları”, “Molekulyar biologiya”, “Nanohissəciklər fizikası”, “Optimallaşdırma və optimal idarəetmə”) üzrə 123 məzun bitirir.
Azərbaycanın 13 ali təhsil müəssisəsindəki SABAH qrupları arasında ən çox ixtisas və tələbə sayı məhz BDU-dadır. Cari tədris ilində BDU-nun SABAH qruplarında bakalavriat səviyyəsi üzrə 913, magistratura səviyyəsi üzrə isə 237 tələbə təhsil alıb.
Ümumilikdə son 9 ildə BDU-nun SABAH qruplarından 2132 tələbə məzun olub.
Qeyd edək ki, SABAH ali təhsildə tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, ali təhsil sistemində yeni və fərqli bir mühitin yaradılması, savadlı, bacarıqlı və hazırlıqlı tələbə yetişdirilməsi, əmək bazarının artan tələblərinə müvafiq olaraq kadr hazırlığının təmin edilməsi məqsədilə 2013/2014-cü tədris ilində yaradılıb.
RUS:
В этом году группы SABAH БГУ окончит 471 выпускник
В 2024/2025 учебном году группы SABAH Бакинского государственного университета (БГУ) окончит 348 выпускников 13 групп бакалавриата по 9 специальностям и 123 выпускника 10 групп магистратуры по 8 специализациям.
Среди групп SABAH 13 вузов Азербайджана БГУ имеет наибольшее количество специальностей и студентов. В текущем учебном году в группах SABAH БГУ обучаются 913 студентов на уровне бакалавриата и 237 студентов на уровне магистратуры.
Всего за последние 9 лет группы SABAH БГУ окончили 2132 студента.
Следует отметить, что SABAH был создан в 2013/2014 учебном году с целью повышения качества образования в сфере высшего образования, создания новой и несхожей среды в системе высшего образования, обучения грамотных, квалифицированных и подготовленных студентов, а также подготовки кадров в соответствии с растущими требованиями рынка труда.


